Dag 14 - Grand canyon

1 mei 2022 - Grand Canyon National Park, Verenigde Staten

Dag 14 - 29/4

Het was een koude nacht in Prescott.

Hadden zeker een extra deken gewild vannacht. Helaas.

Daan krijgt die nacht ook erge oorpijn. Naast de verkoudheid is wrs door springen in het koude water iets niet goed gegaan in zijn oor.....

We gaan vroeg er uit om te douchen en trommelen de jongens ook op.

Bruce gaat lekker ff half uur douchen. Jesse gaat half uur poepen met z'n telefoon en is na een uur nog niet gedoucht....

Maar we gaan de camping verlaten, want Daan gaat even naar medical center van Williams om even naar z'n oor te laten kijken! Beter nu behandelen, over een week moeten we vliegen.

Wij wachten op de parking en gaan even bij de safeway boodschap doen.

Daan mag hier ook zijn medicijnen ophalen! Middenoorontsteking en zwemmersoor. Antibiotica en druppels met antibiotica.

Fijn.

Maar we rijden door naar de Grand Canyon.

Lopen langs de rim. Het meest toeristische deel.

Vooral de squirrels zijn leuk en drinken water uit flesje van Jesse.

Gaan nog opzoek naar andere trail, maar besluiten toch de camper te plaatsen op de camping en laten Daan even slapen.....

Jongens hebben kattenpult gehad en vermaken zich prima.

Het is een camping zonder voorzieningen.

Rond half zeven bak ik een kippetje in de rv met wat komkommer en brood hebben we lekker gegeten.

Jongens maken nog klein vuurtje, en we gaan op tijd slapen. Het is toch donker en die papa is niet top dus op tijd dodo.