Dag 16 Las Vegas - hurricane Hillary

19 augustus 2023 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Dag 16

Zaterdag 19 augustus

Daan en ik zijn redelijk vroeg wakker, en gaat al vroeg even bij het Shelby museum kijken.

Rond uurtje of elf gaan we rijden naar Area 15, hier gaan Bruce en ik naar toe naar meow wolf.

Een interactieve attractie met allemaal vage dingen. Het leek heel leuk.

conclusie was uiteindelijke dat er geen ene fuck aan was.

Daan en Jesse gaan schieten bij battlefield. Jesse is daar vorig jaar ook geweest. Die was helemaal blij en vond dit weer super tof.

Hierna pikken Daan en Jesse ons weer op en gaan we lunchen bij de in en out burger. Die was 4,5 out of 5.

Simpel. Drie soorten hamburger menus en dat was het ;-)

Maar lekker. Beter dan de Mac.

Ondertussen is het weer nog steeds niet top. Dus duimen dat het museum vanavond wel doorgaat. Het onweert iedergeval nog niet.

We gaan richting de strip, gaan daar de Fashion show mall in. Ff wat shoppen. Eindelijk scoor ik mijn Stanley cup :-) Jeej. Jesse schoenen.

Daarna gaan we hapje eten bij Gilley’s, saloon dance hall.  Zit echt langs de strip, dus zeker leuke locatie om te zitten, en te kijken of het nog regent.

Daarna gaan we naar de spher. Die grote bal die veranderd van kleuren enzo. Even zoeken waar we deze het beste kunnen bekijken, en belanden ergens achter op een parkeergarage. We maken daar aantal fotos tot we weg worden gestuurd door de security.

Uber pikt ons op en brengt ons naar neonmuseum.

De tour gaat nu wel door. Het regent maar onweert niet En het is buiten het museum dus na twee keer drie kwartier zijn we nat en hebben wij het koud.

Maar was tof, en blij dat het nu wel gelukt is.

1. Margot Kandel:
    22 augustus 2023