Dag 18 Prescott - route 66

21 augustus 2023 - Prescott, Arizona, Verenigde Staten

Dag 18

Maandag 21 augustus

Redelijk vroeg wakker worden in Kingman. Het slechte weer is uitgebleven. Tegen 10u rijden we weg richting Prescott via route66.

Herkenbaar puntje waar we al eens geweest waren, de benzinepomp!

Kijken of ze koffie hebben, maar helaas. Alleen een lieve grote rode kater die met de jongens gaan knuffelen. Dan missen ze de poesjes toch wel en zarah.

In seligman tanken we en gaan we lunchen bij westside Lily’s.

Seligman is wel echt het Cars dorpje. Heel toeristische plek.

Einde middag komen we aan in Prescott. Deze camping hebben we vorig jaar ook gehad. Point of rock. Toen konden we niet naar het meer ivm de bosbranden en de brandweer mannen daar stonden.

Nu konden we wel via de 1 mile trail van de camping naar willow lake lopen. En natuurlijk nam Bruce zijn hengel mee. Gelukkig is het weer bewolkt en wat regenachtig.

Lekker vis weer. Heel mooie plek om te vissen  - trail te lopen of gewoon lekker te chillen.

Er wordt geen vis gevangen, maar was weer leuk plekje.

Uurtje of 7 gaan we naar downtown Prescott en nemen zelfde authentieke restaurant als toen met Emmy en Lex - courthouse square -.

Daarna rijden we terug naar onze campsite en beetje chillen nog douche en naar bed.