Dag 11: Pink Coral Sand Dunes en Zion

14 augustus 2023 - Springdale, Utah, Verenigde Staten

Dag 11

Maandag 14 augustus

Goedemorgen,

Uurtje of half 9. Beetje uitgeslapen.

Bruce heeft er zin in die wilt in het buitenzwembad gaan zwemmen, en Jesse wilt naar de gym.

Dus dat doen ze beide, en Daan en ik kijken toe ;-)

11u rijden we de camping af richting Zion.

Onderweg stoppen we in Orderville. Bij een real American Antiques.

Daarna eten we lunch bij Thunderbird restaurant.

Na de lunch rijden we naar de Coral Pink Sand dunes State Park.

Roze kleurende zand duinen en hier huren we een soort van bodyboard, waarmee je van de zand bergen/duinen af kan.

Is ook niet echt een duintje waar we op moeten lopen… Is echt flinke stijging. Om en om gaan we naar boven om naar beneden de suizen!

Haha niemand lukt het goed, om in een keer naar beneden te komen.

Ieder doet het twee keer, de zon komt door, het is echt bloedheet.

Het voelde als een Sahara en zag me zelf al als een opgedroogde skelet liggen in het hete zand. Ik wil zo snel mogelijk naar de schaduw.

We zijn echt alle vier over verhit.

Ga snel die body board inleveren en koop gelijk een lekker ijsje om een beetje af te koelen. Uiteraard hadden we water bij ons, maar dat was dus snel op en in de camper konden we ook gelijk water drinken.

We komen rond 19 uur aan op camping in Zion.

Hier gaan we hapje eten bij een Mexicaanse restaurantje voor camping.

Ideaal.

We liggen na douche weer redelijk op tijd op bed, maar wat is het warm weer…..