Dag 2: ophalen van de RV en naar Sedona

5 augustus 2023 - Sedona, Arizona, Verenigde Staten

Dag 2

Zaterdag 5 augustus

04u AM. Ik ben al wakker.

05u am, Bruce is ook wakker.

06u am, iedereen is er klaar voor en we gaan richting de ihop voor ontbijt.

Klein wandeling van 15 minuten, en t is al redelijk warm.

Heerlijk ihop ontbijt (international house of pancakes)

Even verderop zit een Bass pro shop outdoor world. Daar wilt Bruce zeker naartoe om voor vis spullen te kijken.

Echt die winkel is gewoon een attractie. Een waterval een aquarium, opgezet wildlife. Afdelingen: fishing, outdoor walking, hunting, camping, boats! Echt noem maar op! Niet vergelijkbaar met een winkel in Nederland, maar wel een aanrader om naar binnen te gaan en te beleven.

Jesse vindt eindelijk een zakmes die hij al jaren wilt (deze is wel scherp ;-) en Bruce neemt een vishengel mee, en wat andere visspulletjes.

Helemaal blij.

Maar we moeten niet te lang blijven hangen, want om 12u is het uitchecken en de jongens willen nog ff een plons maken in het zwembad van het hotel.

12u precies checken we uit en laten onze koffers achter bij de receptie.

We lopen richting de Walmart, door de bloedhitte, en Daan regelt daar een Uber om naar cruise America te gaan om de camper op te halen.

Wij doen ondertussen boodschappen voor in de camper.

15u en wij hebben de camper volgeladen en gaan rijden naar Sedona..

Ongeveer rit van 2-2.5 uur.

Onderweg maken we nog een tussen stop: Black canyon city, best Pie’s! Rock spring.

Nemen twee stukjes mee, perzik en kersen, 8,- dollar per stuk. (Review van de Pie’s: 4.5 out of 5 points)

18.30 arriveren we in Sedona.

Even plekje zoeken om te parkeren proberen we nog even een hapje te gaan eten voor we naar Sedona ranch rv park gaan.

Uiteindelijk halen we chipotle’s, want om half 8 wordt het al donker in Sedona, en is dus ook al donker als we op de camping aankomen.

Mooie ruime plek, nette toiletten en douches (met gordijntje ervoor).

We eten ons maaltje, ik ga nog even alle spullen uit de koffer in de camper doen, koffers leeg. Bedden op dekken.

Douche, tandenpoetsen en slapen…..

Planning is volgende ochtend vroeg Devil’s trail te gaan lopen…

Aantal steps 17.341