Dag 15 - page

3 mei 2022 - Bryce Canyon, Utah, Verenigde Staten

Dag 15 - 30/4

Geen wilde dieren bij het wakker worden in de Grand canyon helaas.

Sliepen  wel al weer beter dan de nacht ervoor.

Druppels werken en tabletten.

Gaan vandaag richting page met een paar Vista points onderweg!

De kleuren zijn mooi nu in de Grand canyon.

We rijden nog naar een Vista point waar een indiaan zijn  kettingen enzo verkoopt.

Scoren ketting met Cedar berries. Volgens de indianen beschermen deze en geven je geluk.

Uitzicht was hier ook weer prachtig. Zeker de regenboogveer in de lucht.

We rijden verder richting page waar we aankomen bij de Horseshoe band!

Super mooi (en toeristisch).

Camping is 6 minuten hier vandaan dus gaan daar naartoe zodat kids nog even bommetjes kunnen maken in overdekt zwembadje.

Jesse en Mason en Daan en Alex klimmen nog even de rots omhoog die achter de camping ligt.

Voor de avond rijden we met onze RV naar page en belanden in Mexicaans restaurant waar wij vlgs mij destijds ook gegeten hebben. Was lekker!

Gaan nog even naar Walmart om wifi te hebben 😉 en vlees te scoren voor morgen.

We borrelen nog even een wijntje en ik ga nog even douche in weer zo een scary douche met alleen een douche gordijn!

Druppelen Daan z'n oor nog even, maar gaat gelukkig al stuk beter. Antibiotica doet zijn werk. Wel nog last van de hoogte, maar gelukkig gaan wij steeds verder naar beneden....

Owja we hebben hier twee tijden! Indianen tijd is uur verder dan "local" time.