Dag 17 - Bryce canyon

4 mei 2022 - Hurricane, Utah, Verenigde Staten

Dag 17 - 2/5

Bryce canyon

Het was koud.... Heel koud....

Daan gaat weer bellen met road bear. We mogen zelf een Monteur regelen of een elektrische kachel kopen en dat declareren naar roadbear.

Het wordt een monteur die rond 16u komt om m te maken.

We gaan met de shuttle bus Bruce canyon in en gaan peek-a-boo loop lopen en dan overlopen in sunrise!

Begint lekker naar beneden vanaf 8000 feet, maar gaan later ook weer omhoog! Is vermoeiend.... Lucht is ook anders dus regelmatig stoppen om op adem te komen. We lopen uiteindelijk 7.5 km met 82 verdiepingen!!!!

Blij om weer boven te zijn en water te drinken!

Wat in elk park opvalt en onderweg! Alle rivieren / kreekjes staan leeg....

Meren zijn opgedroogd. Global earth warming is real!

Rond 15u pakken we de shuttle bus terug om te gaan zwemmen en de monteur komt voor de airco.

S Avonds eten we bij het buffet van het hotel. Was smakelijk en kids vonden t top (alleen Bruce is moeilijk 😉)

Drinken nog een verlaten champagne in de sunseeker en gaan weer redelijk op tijd naar bed.

Nu wel een warme nacht.

Bryce canyon - heel veel steps en klimmen en verbrand gezicht...

1. Margot Kandel:
    4 mei 2022
    Hoi . Dat is koud ! Brrrr . Waardeloos dat de verwarming het niet doet . Wel een prachtige wandeling gemaakt hoor , weet niet of ik dat zou volbrengen. Doodmoe zeker . Kreeg 2 mailtjes dag 16 en dag 17 tegelijk binnen . Het gaat nu heel hard nog een paar dagen. Mis jullie 🤪
  2. Opa en oma Gommers:
    5 mei 2022
    Kleine correctie: het is n verlate of verlaatte champagne😜🤣