Dag 16 - page - lake powell

4 mei 2022 - Hurricane, Utah, Verenigde Staten

Dag 16 - 1/5

Wakker worden in Page - lake Powell.

Lekker geslapen. Volgens mij zei Bruce dat ie echt lekker geslapen had.

We ontbijten aan de picknick tafel terwijl een kolibri om ons heen vliegt. Niet te fotograferen !

We kunnen niet te lang treuzelen, want om 10.15 gaat onze antaloupe tour vertrekken.

Moeten er drie kwartier van te.voren zijn  om in te checken.

Wij zijn lekker vroeg en ik denk dat er mensen niet op zijn komen dagen en ze vragen of wij eerder willen gaan lopen!

Zeker! Wij krijgen tour guide Josh (Joshua) van oorsprong een indiaan. Top guide. Hij vertelt het ontstaan, wat je allemaal kan zien, wat er kan gebeuren in de grot en bovenal kan hij van ons allemaal super mooie foto's maken! Blijkbaar doen de andere guides dat niet dus we boffen!

Was echt tof om gedaan te hebben.

Als we boven komen blijken de tours voor de rest van de dag geannuleerd te worden ivm de wind die steeds verder toeneemt.... En dat merken we zeker tijdens de rit.

We gaan richting Bruce canyon! Camping rubys inn

Het is erg koud hier. Onderweg veel wind wat regen gehad en vannacht wordt het -2!

Hier hebben wij ook in hotel geslapen in 2008.

We mogen zwemmen in het hotel! Kids blij!

En we wilde bbqen, maar dat gaat hem niet worden met deze kou.

We bakken paar burgers en hashbrowns in de pan.

Dik ingepakt naar bed want de kachel doet het niet. Road bear krijgt het niet voor elkaar via telefonisch hulp... Die na 23u ook niet meer opneemt!

We gaan maar gewoon slapen