Dag 7: Potage road

10 augustus 2023 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Dag 7

Donderdag 10 augustus

We gaan weer lekker vroeg op, want de planning is canyonlands en death horse point state park.

Maar, was warm vannacht, en hebben uiteindelijk besloten dat we hier in Moab een nachtje langer gaan blijven in plaats van dat we naar goblins state parc gaan.

Daar zouden we op een camping staan waar we geen gebruik kunnen maken van elektra, en we vinden het dan te warm in de camper.

En daarbij in deze camping top, lekker met zwembadje, en fishing spot voor de deur.

Dus ondanks dat we toch vroeg zijn opgestaan gaan we even een route rijden met de camper.

Potage Road it is! Route van denk ongeveer 17 miles.

Echt super mooi, onderweg zien we bergklimmers de stijle rotsen proberen te beklimmen.

Zien petroglyphs (heroglieven/ of old time graphite)

We stoppen op mooie spot waar Bruce zijn hengel even kan uitgooien n de Colorado river.

Hier zouden een trail kunnen lopen van 2 uur naar de Corona Arch. Maar die slaan we over. Na uurtje rijden we door (omdat Bruce zich gepest voelt tijden het vissen door zijn medereizigers, en hij ook niks heeft gevangen)

Zien op onze mini Roadtrip nog wel de Jug Handle Arch.

Na onze trip rijden we Moab in om te gaan lunchen bij American Diner.

Lekker burgertje smikkelen.

En weer door naar camping om te zwemmen. Bruce en ik gaan even de camping af. Want op tien minuten lopen komen we aan bij een top plekje waar bruce echt ff kan hengelen in de Colorado river.

Super vis spot!

‘S avonds knallen we de bbq weer aan en na drie uur kunnen we smikkelen.

Nog een potje dammen op het speelterrein, douche en slapen.

Morgen weer wekkertje vroeg, want dan gaan we doen wat we vandaag zouden doen.

Vandaag was rustdag :-)