Dag 8: dead horse state park en Canyonlands NP

11 augustus 2023 - Canyonlands National Park, Utah, Verenigde Staten

Dag 8

Vrijdag 11 augustus

Weekje nu dat we weg zijn.

En hebbend al zoveel gave dingen gezien.

En ik heb t al vaak bloedheet gehad. Want dat is het wel.

Vanochtend rijden we eerst naar dead horse point state park. Dit is ongeveer twintig minuten rijden vanaf onze camping.

Onbeschrijfelijke vergezichten. Weer niet echt te vergelijken met een ander park.

Hiernaast ligt national park Canyonlands.

We rijden eerst naar mesa Arch. Klein stukje lopen en super gaaf!

Daarna nog wat high lights en dan snel weer terug naar Moab. Boodschapjes doen voor de dag erna, want dan gaan we naar een campground waar we niks hebben verder. Dus wat lekker om te smikkelen en voor te snacken en avond eten.

Daarna plons in zwembad, want is weer erg warm, en daarna mag ik met Bruce weer gaan vissen.

Was weer super tof op de plek, maar weer niks gevangen helaas.

Maar is de ervaring die telt ;-)

‘S avonds gaan we in moab nog even lekker hapje eten bij een BBQ restaurant, waar Jesse eindelijk een brisket kan proberen.

En was top restaurant, 4 out of 5.

Hop weer in de RV, naar de camping voor de laatste nacht hier. Deze hebben we een nacht extra gedaan, omdat wij niet in het warme goblin state park wilde staan, en iedereen deze locatie wel top vond.

Moab is echt een aanrader en deze rv site Sun outdoor ook :-)